سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حقیقت شیرین
جویای دانش در سایه عنایت خداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
 

علی‌رغم سکوت دو روزه رسانه های حامی موسوی، پس از انتشار خبری درباره "ادعای جدید موسوی درباره انتشار روزنامه های تقلبی، امروز سایت وابسته به یکی از آقازاده ها با انتشار عکسی از موسوی و رهنورد در حال مشاهده نسخه بدل روزنامه اعتماد اصل خبر فوق را تایید و آغاز پروژه جدید دروغ پردازی ها را آشکار کرد.


به گزارش رجانیوز، این سایت حامی موسوی همچنین در ادامه از ادعای پخش یک بخش خبری با اجرای یکی از مجریان خبر صدا و سیما برای متهمان خبر داده است.


با این حساب به نظر می رسد موج اتهامات جدید موسوی برای انحراف افکار عمومی از جریان اعترافات اخیر در راه باشد.


به همین منظور این سایت، اقدام به سندسازی برای اتهامات موسوی کرده و نسخه بدلی از روزنامه اعتماد را که چند هفته پیش در فضای مجازی منتشر و به طرز ناشیانه ای صفحه آرایی شده است، برای اثبات ادعای موسوی منتشر کرده است.


سایت مذکور در حالی متهمان را متأثر از نسخه بدل روزنامه اعتماد می داند که با شناخت حداقلی از رسانه و صفحه بندی روزنامه می توان اشتباهات بسیار در صفحه بندی روزنامه همچون استفاده از دو تیتر برای سخنان یک نفر در صفحه نخست روزنامه را متوجه شد.


این در حالی است که مطابق ادعای موسوی و سایت مذکور، عطریانفر که بیش از 20 سال کار رسانه ای کرده، متوجه جعلی بودن این نسخه های ناشیانه نشده و از آن متأثر شده است.


با این حساب موسوی در حالی ادعاهای جدیدی را مطرح می کند که پس از رأی قاطع ملت به کاندیدای رقیب وی، انتخابات را صحنه آرایی خطرناک خواند و بر طبل تقلب در انتخابات می نواخت اما از ارائه کوچک‌ترین سند نیز عاجز بود.


به نظر می رسد پس از مشخص شدن ناتوانی یاران موسوی در اثبات تقلب، اکنون فاز جدیدی در مطرح کردن ادعاهای بزرگ همچون جعل روزنامه های اصلاح طلب و سندسازی برای آنان در شرف وقوع است.


این درحالی است که طرح دیدگاه های روشنگرانه متهمین رده دوم در دادگاه در رد امکان تقلب 12 میلیونی در انتخابات، از سوی یاران دیروز موسوی و به‌ویژه حجاریان، عطریانفر و ابطحی بر دلایل عقلی و تجارب قبلی در برگزاری انتخابات مبتنی شده بود.


با این حساب خبر ناشیانه این سایت بیش از آن که درباره "امکان انجام عملیات روانی" علیه آنان باشد، "عاقل بودن" آنان را به چالش می کشاند.

 

به نقل از : رجا نیوز

منبع: www.jahademajazi.parsiblog.com


احسان عظیمیان ::: سه شنبه 88/6/10::: ساعت 4:39 عصر
 

(با عرض احترام به حامیان واقعی آقای میر حسین موسوی و عرض معذرت از ایشان)

 

بدترین رفتار موسوی ، ضدیت با مقام معظم رهبری است ؛ مخصوصاً برای کسانی مانند من که بعد از مدتها توانستند معنی ولایت را بشناسند.

بدون هیچ مقدمه ای ذیلاً به چند نمونه از رفتارها و گفتارهای ضد و نقیض میر حسین موسوی اشاره می کنم:

 

1- میر حسین موسوی: مقام معظم انقلاب محور وحدت ملت ماست... کسی که بخواهد برای این کشور کار کند ، نمی تواند خود را در این مسائل فریب دهد. (قلم نیوز ، سخنرانی موسوی در تاریخ دهم اردیبهشت هشتاد و هشت)

 

حقیقت شیرین: با وجود این صحبت موسوی ، همه دیدند پس از نماز جمعه به امامت مقام معظم رهبری ، دوباره این کاندیدای شکست خورده و آقای کروبی با بیانیه های تند حامیان متعصب خود را به آشوب خیابانی و اغتشاش دعوت کرد. کما اینکه مقام عظمی ولایت این عمل را به شدت محکوم کرده بودند. (یکی از هزاران مصداق ساختار شکنی موسوی)

 

2- موسوی در یک سخنرانی که در جمع چند تن از اساتید داشت گفته بود: رنگ سبز را ما به عنوان نماد انتخاب نکردیم ، بلکه در سفری که با قطار داشتم یک نوجوان آن را به من پیشنهاد داد و ما هم قبول کردیم. در واقع ما کسانی را نداریم که برای انتخاب این رنگ به عنوان نماد یک جنبش فکر کرده باشند.

حقیقت شیرین: اما ایشان باید پیش از این حرف ، با شبکه BBC فارسی تماس می گرفتند و تذکر می داند که فیلم اعطای شال گردن سبز به عنوان نماد اصلاح طلبان از سوی محمد خاتمی را دیگر پخش نکند.

در ضمن ایشان در جایی دیگر در دیدار با اصحاب رسانه با اشاره به نماد سازی ها در جنبش اجتماعی مردم اظهار کرد: « ما می خواهیم این منشور، وجهی از به هم پیوستگی مردم باشد و مشخص باشد اینها به جنبش سبز پیوسته اند.» (روزنامه ی سرمایه ، مورخه اول مرداد 88)

 

4- موسوی با اشاره به لزوم توجه به قانون اساسی گفت: «نیرو های مدافع جامعه باید حامی قانون اساسی باشند چرا که قانون اساسی در خود ظرفیت هایی دارد که اگر عملیاتی شود حتی گرایش های ساختار شکنانه را هم متقاعد می کند.»

 

حقیقت شیرین: این در حالی است که ایشان اخیراً گفته ساختار شکن ها ، افراد رژیم حاکم هستند.

در ضمن تمرد از فرامین مقام معظم رهبری امری است که در قانون اساسی غیر قانونی شناخته شده. یعنی قبح این عمل فقط امری اخلاقی نیست.

 

5- متأسفانه در اغتشاشات و تجمعات پس از انتخابات عده ای از معترضین ساختار شکن که به دعوت موسوی به خیابان آمده بودند و نیز عده ای از نیروهای حافظ امنیت کشته شدند. با این حال این کاندیدای شکست خورده (با حمایت رسانه های خارجی) مرتباً مردم را به اجتماع و راهپیمایی دعوت می کرد؛ و این یعنی این که مسئولیت خونهای ریخته شده به ذمه ی ایشان است.


حقیقت شیرین: با این وجود آقای موسوی برای کشته شدگان شمع روشن می کند و در مراسم آنها اشک می ریزد.

 

(امام علی علیه السلام فرمودند:« .. منافقان امید مردم را به نومیدی مبدل کنند ، در هر راهی کشته ای دارند و در هر دلی واسطه و راهی ، و در هر مصیبتی اشکی دروغین بریزند»)

 

متأسفانه از زمانی که آقای میر حسین موسوی تصمیم گرفت دوباره وارد عرصه ی سیاست بشود تا همین الآن و احتمالاً پس از این رفتارها و گفتارهای ضد و نقیض و دردناکی داشته و خواهد داشت.

به طوری که حتی عملکرد این نامزد انتخابات باعث شده اکثریت مردم او را به عنوان عنصری ضد انقلاب و ضد نظام بشناسند.


احسان عظیمیان ::: جمعه 88/5/9::: ساعت 12:43 صبح
 

در انتخابات دوره ی دهم ریاست جمهوری ایران اتفاقات بی نظیری افتاد که شاید هیچ جای دیگر دنیا اتفاق نیفتد.

 

می توان گفت در این دوره آقای «محسن رضایی» صرف نظر از برخی اشتباهات (بعضاً فاحش) ، با شخصیت ترین فرد از کاندیداهای شکست خورده ی این دوره بود و برخلاف موسوی و کروبی نشان داد که تصمیم دارد در چارچوب نظام اسلامی کشورمان حرکت کند؛

به عکس دو کاندیدای دیگر که شعار ناگفته شان این بود: «یا پیروزی یا انقلاب مخملی» . شاید هم : «فقط انقلاب مخملی»

 

اکنون در کمال تعجب می بینیم آقای محسن رضایی اخیراً فرمایشی داشتند که با ادعاهای قبلی شان در تضاد است:

 

ایشان در دیدار با سفیر ترکیه در ایران که در محل دبیر خانه ی مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شد ، گفتند:

ایران و ترکیه «بهترین موقعیت اقتصادی را در منطقه» را دارند ... (روزنامه ی جام جم ، سه شنبه ، 6 مرداد 88)

 

حتماً فرمایشات جناب آقای محسن رضایی در شب مناظره با آقای محمود احمدی نژاد را فراموش نکرده اید؛

ایشان در آن مناظره وضعیت اسف انگیز اقتصادی ملت را در کشور و منطقه به خودمان گوشزد کردند و وعده ی آینده ای بسیار تاریک تر را به ما دادند!

به طوری که پیش خود گفتیم : «گویا تنها راه نجات ، همان انقلاب احمقانه ی موسوی است»!

 

و این شاید نوعی هم صدایی آقای محسن رضایی با جبهه ی اپوزوسیون «سبز مخملی» بود!

 

ولی اقدامات بعدی ایشان خیالمان را از بابت «مخملی» بودن رنگ «آبی»  آسوده تر کرد. ان شاء الله که همینطور باشد.


احسان عظیمیان ::: چهارشنبه 88/5/7::: ساعت 3:19 عصر
 

نامه منتشرنشده عباس آخوندی و بیژن نامدار زنگنه به رئیس مجلس شورای اسلامی از سوی خبرآنلاین منتشر شد.


روز 30خرداد ، یعنی فردای روزی که رهبرمعظم انقلاب در نمازجمعه تهران بحث مبسوطی در باره انتخابات بیان کردند 2نماینده میرحسین موسو ی در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی پیشنهادات خود را برای رفع بحران پیش آمده ارائه کردند...
این نامه که از سوی عباس آخوندی یکی از دونماینده موسوی در اختیار خبرآنلاین قرار گرفته برای نخستین بار منتشر می شود.

در زیر ابتدا بخش های سؤال بر انگیز توضیح آقایان آخوندی و زنگنه در باره این نامه و سپس قسمت های عجیب متن آن را می خوانید که ذیل آن بند ها به نقدشان پرداختیم. توجه داشته باشید که نخبگان سیاسی ابعاد بیشتری از این دست تناقضات را می بینند.

هر چند اندکی از پیشنهادات ارائه شده در این نامه خالی از عقلانیت نیستند.


بسمه تعالی

27/4/1388

در ارتباط با مطالب ایراد شده از سوی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خطبه‌های نماز جمعه مورخ 26 تیر ماه تصمیم به انتشار نامه پیوست خطاب به دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گرفتیم. این نامه در تاریخ 30/3/1388 یعنی دقیقاً فردای روز ایراد خطبه نماز جمعه توسط مقام معظم رهبری تدوین و تقدیم رئیس مجلس شده است.

 

(سوالی که در ذهن ایجاد می شود این است که چه مطالبی در سخنان آقای هاشمی وجود داشت که باعث شد این نامه را منتشر کنند؟ آیا مثل همیشه قصد دارند تشویش ایجاد شده را تقویت کنند تا شاید مجدداً به رژیم فشار بیاورند؟)

 

* معترضان به نتایج آرا که تعداد آنها کم هم نمی‌باشد، باید به رسمیت شناخته شوند...

 

(اگر این آقایان چشم و گوش داشتند باید شنیده باشند که رهبر انقلاب و دلسوزان نظام بارها اعلام کردند که معترضان باید صفوف خود را از اغتشاش گران که به خیال خود قصد براندازی دارند جدا کنند؛ این یعنی نظام آشکارا معترضان واقعی را به رسمیت می شناسد. ولی آشوب گران پذیرفته نیستند.

 پس تکرار این مظلوم نمایی این دو نماینده ی موسوی احمقانه است.

در ضمن چگونه می توان گفت چند درصد از آن معترضین که وحشیانه، چند روز عمر ملت را به هدر دادند و خسارات بسیار به ایران و ایرانیان زدند ، معترض ، و چند درصد اوباش و تروریست ها بودند؟)

 

 ...این افراد براساس اصل 27 قانون اساسی دارای حقوقی هستند که باید از آن برخوردار باشند. از جمله این حقوق حق برگزاری اجتماعات به صورت مسالمت‌آمیز و حق داشتن رسانه عمومی و استفاده از رسانه ملی است...

 

(متأسفانه اطرافیان موسوی و کلاً اصلاح طلبان - که من هم زمانی حامی آنها بودم - فقط بخش هایی از قانون را می بینند و بیان می کنند که منافع آنها را پوشش می دهد. همین قانون اساسی که به آن استناد شده مواد دیگری دارد که گویا برای چنین روزهایی نوشته شده است و در خواست آنها را نقض می کند.

دیدید که آقای هاشمی رفسنجانی هم در خطبه های نماز جمعه این مطلب را مستقیماً تأیید کرد و با تمامیت خواهی خواستار تغییر قانون شد!!!

در ضمن به چه علت آن همه رسانه را که در جهت منافع اصلاح طلبان کار می کنند را انکار کنید؟ علاوه بر آن با اتاق ضبط بی.بی.سی فارسی که در یکی از مراکز شما کشف شد چه می کنید؟)

 

 بی‌حرمتی به معترضان از طریق رسانه ملی نه تنها کمکی به حل مشکل نمی‌کند بلکه احساسات افراد را جریحه‌دار نموده و بر اصرار آنها بر تداوم اعتراض خواهد افزود.

 

(اعتراضی که باعث حضور پنهان افراد مسلح از منافقین و بقیه ی گروهک های تروریستی در جمعیت باشد فقط مطلوب انقلاب طلبان و تروریست هاست.

به همه ی ما ثابت شد که آقای موسوی به طور خاص و اصلاح طلبان به طور عام آشکارا جزء همین دو گروه مذکور هستند. دشمنان ملت چه احترام و حرمتی می توانند داشته باشند؟ )

 


* فاصله انداختن بین معترضان و رهبری آنها که در این مورد جناب آقای مهندس میرحسین موسوی است دو خطر عمده را در بر دارد. یکی عدم امکان ایفای نقش رهبری توسط ایشان و دیگری پر شدن خلأ رهبری توسط دیگرانی که امکان دارد عناصر ناشناخته‌ای باشند و دست به اقدامات ناشایستی بزنند می‌باشد.

 

(آقای موسوی هر وقت  با هواداران خود ارتباطی داشتند -که همواره از طریق بیانیه هایی که در سایت قلم نیوز و روزنامه های وابسته به خودشان به راحتی منتشر می شد ، با هواداران خود ارتباط دائمی داشتند.- ایشان را به ادامه ی آشوب ها تشویق کرد که یکی از دلایل جزئی این کار ترور شدن هواداران به دست تروریست ها بود تا بهانه برای مظلوم نمایی اصلاح طلبان فراهم شود.

توجه داشته باشید که «سعید حجاریان» گفته بود اصلاح طلبی رو به ضعف می رود و برای ادامه ی راه نیاز به «خون» دارد.

در ضمن وجود دو رهبر در یک نظام چه معنایی جز «انقلاب اقلیت علیه اکثریت» دارد؟)


صد البته در این وضعیت رهبری معترضان مسئولیت هیچ یک از عواقب اقدامات پراکنده‌ای که به صورت خود جوش توسط افراد، صورت می‌گیرد نمی‌پذیرد...

 

(آقای موسوی اگر مسئولیت کشته شدن هموطنانمان در آشوب هایی که به دعوت خودشان صورت گرفت را بپذیرند ، دیگر نیازی به تهدید مستقیم «رهبر معظم انقلاب» توسط نمایندگانشان برای عدم پذیرش مسئولیت نیست. همین مسئولیت جرم سنگینی است که انشاالله مجازاتی کمتر از اعدام را در پی ندارد.

توجه داشته باشید اولین کسی که از مسئول بودن موسوی در مقابل آشوب ها صحبت کرد ، رهبر معظم انقلاب بودند.)

 

... شما خوب واقف هستید که در کنترل بحران‌های اجتماعی اولین اقدامی که لازم است صورت گیرد پذیرش مشروعیت رهبری معترضان است تا امکان گفت و گو و رسیدن به راه حل فراهم گردد...

 

(از این حرف ها کاملاً این نیت جنایت کارانه هویداست که این جبهه -اصلاح طلبان و متحدانشان- قصد داشتند ایران را به جایی مثل «سومالی» یا «موگادیشو» و شاید هم «کومور» تبدیل و موسوی -و یا کسی مثل خاتمی- را به عنوان رهبر شورشیان منسوب کنند تا با حمایت آمریکا و اسرائیل بر ضد دولت مرکزی بجنگند.

در واقع ایشان کشیدن دوباره ی نجاست اسرائیل به ایران را خواهان هستند -با الهام از فرمایش امام خمینی رحمة الله علیه-)

 

... در غیر این صورت تنها زبان گفت‌و‌گو، زبان خشونت خواهد بود که در این مورد قطعاً راهکار خوبی نیست، چرا که هیچ نظامی به مردمی که در چارچوب امنیت آن، مردم اقدام به مشارکت در انتخابات نموده‌اند با خشونت پاسخ نمی‌دهد.

 

( این بخش از نامه گویای این حقیقت است که مصلحت اصلاح طلبان در این زمان ایجاب می کند تا به فرمایشات مقام معظم رهبری و سفارشات دولت و نیروی انتظامی مبنی بر جدا کردن صفوف معترضین از آشوب گران وقعی ننهند. چون در حقیقت نوک پیکان دفاع به سوی آشوب گران است ، نه حامیان واقعی موسوی و شهروندان.

همچنین باز هم به طور آگاهانه و هدفمند به مظلوم نمایی همیشگی پرداخته اند. )


* به جناب آقای مهندس موسوی در یک و یا چند برنامه زنده صدا و سیمای جمهوری اسلامی اجازه حضور جهت طرح مسائل خود داده شود. رسانه ملی همواره این امکان را دارد که برای دیگران نیز در جهت نقد صحبت‌های ایشان فضای لازم را فراهم آورد...

 

(یکی از دلایل آشکار دروغگویی آقای موسوی همین است که ایشان در مقابل همه ی پیشنهادات -زیادی- که برای مناظره زنده تلوزیونی به ایشان اعلام شد ، از ابتدا خود را به کر گوشی زدند تا از رسوا شدن بیشتر فرار کنند.

از جمله این پیشنهاد دهندگان آقای ولایتی بودند.

خوش بود گر محک تجربه آید به میان     تا سیه روی شود هر که در او غش باشد)

 

* به ایشان و جمعیت‌های هوادار ایشان توسط وزارت کشور اجازه راهپیمایی اعتراضی رسمی اعطا گردد...

 

(راهپیمایی و ازدحام جمعیت یعنی نفوذ دوباره ی اشرار و گروهک های تروریستی در میان مردم و باز هم ترور و کشتار. هر چند ندانستن این مسئله از سوی این افراد بعید است و بیان چند باره ی این درخواست باعث ظنین شدن نسبت به نیات ایشان است...)

 

متأسفانه اکثریت اعضای محترم شورای نگهبان با جانبداری از یکی از نامزدان خود را در این مظان قرار دادند که قضاوتشان همراه با جانبداری است. البته بهتر این بود که حضرات آقایان به دلیل آنکه در مقام داوری قرار دارند رأی خود را مخفی نگاه می‌داشتند تا امروز جامعه با چنین مشکلی مواجه نباشد.

 

( این بخش از نامه بر خلاف بسیاری از بخش های آن منطقی تر به نظر می رسد. هر چند در مواقعی که احساس می شود اعلام نظر باعث دورتر شدن خطری از جامعه می شود ، اعلام آن لازم و بلکه واجب است.)


...پیشنهاد این است که شورای نگهبان هیأتی از رجال ملی و مورد اعتماد مردم که اظهارنظر آنان موجب جلب اعتماد عمومی و آرامش جامعه شود را به عنوان خبرگان امین خود انتخاب کند. دامنه رسیدگی به این هیأت که به عبارتی باید نقش هیأت منصفه را ایفا نماید، باید عام و بدون محدودیت باشد....

 

(با آنکه این پیشنهاد خیر خواهانه به نظر می آید، اما بخش دوم آن مبنی بر عدم وجود محدودیت را باید توضیح داد که آیا اعضای این هیئت با اختیار تام خود می توانند طبق عادت مرسوم اصلاح طلب ها قوانین کشور را نقض کنند؟ همچنان که آقای موسوی در دوره ی نخست وزیری خود چندین مورد قانون گریزی را در کارنامه دارد.)

 

...ما بر این اعتقاد هستیم چنانچه جامعه به نتیجه چنین تصمیمی اعتماد کند، به یقین جناب آقای مهندس میرحسین موسوی نیز با آن موافق خواهد بود...

 

(خنده دار ترین و دردناک ترین بخش نامه همین بخش است.

همانطور که شنیدیم جناب آقای مهندس میرحسین موسوی علناً اعلام کرد: اگر همه صحت انتخابات را قبول کنند ، باز هم من آن را نمی پذیرم.

و این یعنی ایشان هیچ احترامی برای آراء  آن 13 ملیون و 24 ملیون و بقیه قائل نیستند.

لازم به توضیح نیست که این کلام موسوی در دیدار با اعضای شورای نگهبان در پاسخ به یکی از سوالات ایشان مطرح شده بود)

 

بیژن زنگنه
عباس آخوندی


احسان عظیمیان ::: چهارشنبه 88/4/31::: ساعت 3:27 صبح
 

(با عرض ادب و احترام به حامیان واقعی آقای موسوی و تمنای هدایت از پیشگاه خداوند برای آشوب گران و تحریک کنندگانشان)

 

الف )

اگر بدون تعصب به آنچه که دور و برتان رخ داده توجه کرده باشید حتماً تا به حال به دروغ بودن ادعای بروز تقلب در انتخابات ایران پی برده اید.برای نمونه چند مورد کوچک از هزاران مورد را اجمالاً یاد آوری می کنم:

1- شبکه ی العربیه در یکی از برنامه هایش نشستی تحلیلی را با حضور « نوری زاده » و «دکتر محمود » راجع به انتخابات ایران پخش کرد ؛ (لازم به توضیح است که دکتر محمود یک تحلیل گر سیاسی از کشور کویت است که اگر برنامه های العربیه را دنبال کرده باشید ، حتماً تا به حال چندین مرتبه او را دیده اید و نوری زاده یک روزنامه نگار ضد رژیم است که زمان ریاست جمهوری خاتمی در ایران کار می کرد.)

در این ننشست تلفنی و تصویری دکتر محمود با ارایه مستنداتی که جمع کرده بود ادعای بروز تقلب در انتخابات ایران را حرفی « احمقانه » توصیف کرد

 ولی نوری زاده صحت انتخابات را بدون ارایه دلیل مستند و با تکیه به حرف های در گوشی به شدت رد می کرد و آخرین دلیلی که برای صحت ادعای خود آورد این بود :« آخر کدام دولتی بر سر ملت خود اسید می ریزد؟» !!!

یعنی همان دروغی که تنها «فاکس نیوز» آن را مطرح کرد و به خاطر احمقانه بودن بیش از حد ، دیگر درباره ی آن حرفی به میان نیامد.

 

2- مؤسسات معتبر جهانی نظیر «Terror Free Tomorrow»که در موارد مختلف بارها آمارهایی قابل استناد ارایه داده اند  پیش از برگزاری انتخابات گزارشیاتی منتشر کردند که پیروزی قطعی محمود احمدی نژاد را نشان می داد. به عنوان مثال مؤسسه یاد شده گزارشی 70 صفحه ای و مستند ارایه داد که نشان می داد محمود احمدی نژاد با کسب 34% آراء بیشترین رای را در ایران خواهد داشت و پس از آن میر حسین موسوی با کسب 14% در مقام دوم خواهد ایستاد.

این گزارش را می توانید در فرمت «pdf» از لینک زیر دانلود کنید:

http://www.terrorfreetomorrow.org/upimagestft/TFT%20Iran%20Survey%20Report%200609.pdf

 

3- با کمی تعقل در اتفاقات پس از انتخابات ایران و اندکی مطالعه در تاریخ و عملکرد دولت هایی نظیر آمریکا ، انگلیس و فرانسه و گروهک های تروریستی نظیر «سازمان مجاهدین خلق» که دستشان به خون هموطنانمان آلوده است و نیز دقت در محتوای بیانیه های آقای موسوی می توانید به نوع رابطه ی اطرافیان میر حسین موسوی و دشمنان نظام و مردم به روشنی پی ببرید.

رابطه ای که بنا بود پنهان باشد اما برآوردهای اشتباه از روند انقلاب مخملی در ایران باعث آشکار شدن آن شد.

 

4- اگر به اعترافات کسانی مانند «امیر حسین مهدوی» از اعضای مرکزی سازمان مجاهدین (که هم اکنون روی خروجی بسیاری از خبر گزاری ها قرار دارد) توجه کرده باشید و عینک بدبینی را از چشمانتان بردارید می توانید به چگونگی سازمان دهی و شکل دادن شایعه ی تقلب در انتخابات پی ببرید و جنایتی را که میر حسین موسوی و اطرافیانش در حق ساده لوحانی که کشته شدند آشکارا ببینید. حتی اگر 1% درستی این اعترافات را احتمال بدهید.

 

5- و دلایل بسیار دیگری که هوچی گری و دروغ گویی بازندگان انتخابات را بر ملا می سازد.

با این همه دیدید که این دروغ بار ها از سوی موسوی و اطرافیانش بارها با صدای بلند فریاد زده شد و باعث کشته شدن بردران و خواهرانمان شد تا دستان نخست وزیر دوران جنگ را به خون هموطنانمان آلوده کرد!

در یادداشت های بعدی به این خواهیم پرداخت که آیا خود میر حسین هم دروغ گو بود یا فریب خورده.

(ادامه دارد)


احسان عظیمیان ::: جمعه 88/4/26::: ساعت 7:31 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
.:: منوی اصلی ::.
.:: آمار بازدید ::.
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 80
بازدید کل : 192272
.:: تا دیدار محبوب ::.
.:: درباره خودم ::.
حقیقت شیرین
احسان عظیمیان
امام علی (علیه السلام) فرمودند: برخی از پیروان دجال در آن روزگار (آخر الزمان) چیزی سبز بر سر و دوش دارند. (بحار الانوار-ج13 -ص965)
.:: پیوند های روزانه ::.
.:: لوگوی وبلاگ من ::.
حقیقت شیرین
.:: لینک دوستان ::.
بازتاب برنا
فصل انتظار
آرمان نوین
خبر روز
کلام و فلسفه
کلام و فلسفه
xXx رنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
یزد بلاگ
اصل 110
بر و بچه های ارزشی
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
شاهد
هوای بارانی
سلام
صیانت ار آرمان های امام خمینی (ره)
دانشجوی پزشکی حق جو
احمدی نژاد ، مرد خدا
تو میتونی !! اخبار روز جنبش سبز دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ
پایگاه خبری جنگ احزاب
لبیک یا مهدی ،یا خامنه ای
کانون ترک خود ارضایی!
کانون فرهنگی هنری پویا اندیش
به عشق دکتر
22 خرداد 88
دل نوشته هایی از سیاست
قلمکده
25 ملیون رأی
تحلیل های داغ مذهبی
احمدی نژاد رو عشقه...
دنیا دست کیه؟
جهاد مجازی
یادداشت های یک پابرهنه
قالب های پارسی بلاگ
پارادوکس سبز
صاحبدلان
ورود بی منطق ممنوع
آهنگ زندگی
راه عشق
صنعت نفت آبادان
احمدی نژاد و عدالت محوری
شیار عشق
*** یا امام رئوف ***
انتهای دوست داشتن
آقای رئیس جمهور! به نگاهم خوش آمدی
ظهور بسیار نزدیک است
عاشق رهبر
سید احسان
پرستوی مهاجر
آیات آسمانی
توصیف خردجال
ذهن زیبا
عسل بانو
پشت پرده تمام مسائل سیاسی
پاسخ به شبهات کودتاچیان سبز ها
تایپ نوشته های یک زمینی!
در سایه سار عشق
فرزند شهید
بیا مهدی شب هجران سحر کن
صدای دوست
ملک مهدی سلام الله علیه
تا زنده ایم رزمنده ایم
آرمان انتظار
یا زهرا (سلام الله تعالی علیها)
کلیپ های موبایل مبارز
حجت الاسلام سرانجام
چشمان سبز
سه چرخه
چرا سبز؟
آلما
صبح دیگری در راه است...
ولایت
کم حرفی
دزدگیر 88
گل گیسو
فقط ایران ، فقط سید علی خامنه ای
اتهام
ایران سرسبز
از رنجی که می بریم
وبلاگ نگرانی (خبرنگار دیجیتال)
مضرات علمی خود ارضایی
گلچین اخبار و مطالب سیاسی
مبین
از سبزه تا علف هرز
منادی
.:: لوگوی دوستان::.


.:: آرشیو شده ها ::.
.:: اشتراک در خبرنامه ::.
 
.:: طراح قالب::.
مرکز نشر فرهنگ شهادت
مرکز نشر فرهنگ شهادت شیراز
مرکز نشر فرهنگ شهادت