سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حقیقت شیرین
خیرخواهی، دوستی به بار می آورد . [امام علی علیه السلام]
 
 

بنا بر اظهارات یک مقام بلند پایه که نخواست نامش فاش شود ، حکم دادگاه «سعید عسگر» و اعترافات او مخدوش بوده است.

زیرا بنا به فتوای آقای صانعی (مد ظله العالی) ، این اعترافات معلوم نیست تحت چه شرایطی گرفته شده و بنا بر اظهارات این مقام آگاه، این اعترافات تحت شکنجه گرفته شده زیرا همانطور که در تصاویر مشهود بود ، سعید عسگر در هنگام بیان اعترافات لاغر شده بود!

در همین راستا جناب آقای کروبی - که این روزها تنها فرد باقیمانده در میدان حمایت از حقوق حقه مردم است- طی تماسی با تلوزیون بیگانه «بی.بی.سی فارسی» ، حکم دادگاه مذبور را غیر قابل استناد و ملغی اعلام کرده و مسئولیت این حرکت که به ادعای وی تروریستی غلمداد می شود را ، به عهده «دکتر سید محمد خاتمی» دانست!

وی در بیان دلایل این مدعا اظهار کرد: بنا بر شواهد ، غیر قانونی بودن و غیر مشروع بودن دادگاه سعید عسگر مسجل است و به دلیل آنکه سید محمد خاتمی ، در آن زمان دارای دومین مقام سیاسی در کشور بوده ، لذا تمام مسئولیت ترور سعید حجاریان به عهده ی رییس جمهور وقت می باشد.

مهدی کروبی در ادامه خواستار رسیدگی هر چه سریع تر به پرونده ی ترور سعید حجاریان توسط سید محمد خاتمی در محاکم عادله ایالات متحده ی آمریکا شد.

 

وی در مورد «زندان بنیاد شهید» که در زمان مسئولیت وی تشکیل شده بود اظهار داشت: تشکیل این زندان شخصی(!) و نوع شکنجه هایی که در آن صورت می گرفت ، به تحریک آقایان  «ا.ه.؟» و سید محمد خاتمی انجام پذیرفته بود و اینجانب تنها مسئولیت حبس افراد خاطی در زمینه ی مسائل خانوادگی را بر عهده داشتم!

وی افزود جزئیات بیشتر در این مورد را در شب مناظره تلوزیونی با مهندس چیز حسین موسوی بیان داشته ام که قابل مراجعه است.

 

توضیح: مطلب بالا دارای دو جنبه ی «طنز» و «جد» است که بستگی به نوع نگاه شما دارد؛ از دیدگاه یک حامی متعصب میر حسین موسوی ، نه می توان فتواهای میر حسین موسوی و آقای صانعی را مردود دانست و نه می توان حکم دادگاه سعید عسگر (و هزاران اعتراف دیگر از سوی سارقان ، جانیان ، متجاوزان و ...) را بر اساس همین فتواها رد کرد!

درست است ، در واقع بر اساس آن فتواها اصلاً نمی توان زنده بود و زندگی کرد!

اما...

اما آش یزید چرب تر است...

منبع: http://grass.parsiblog.com


احسان عظیمیان ::: یکشنبه 88/6/15::: ساعت 12:25 صبح
 

گروهی از ناظرین بدون مرز و بی طرف اخیراً در بیانیه ای به بیان امتیازات آشکار آقای موسوی نسبت به رئیس جمهور منتخب پرداخته اند و از این طریق اعلام کرده اند که در هر دو صورت بروز تقلب در انتخابات یا عدم بروز آن باید انتخابات ایران باطل اعلام و آقای موسوی به سمت پادشاهی بلامنازع این کشور غیر دموکراتیک منسوب گردد!

ذیلاً بخشی از این گزارش 1001 صفحه ای را با هم مرور می کنیم:

 

1- خیلی بد بود که آقای رئیس جمهور عکس همسر پرده نشین و مستور موسوی را به همه نشان داد! آن هم عکسی بزرگ و بدون برقع و روبند! هر چند دشمنان میر حسین گفتند هر روز بانویی به نام «زهرا رهنورد» را در دانشگاه و روزنامه و تلوزیون های بیگانه دیده اند ، اما آنچه که واضح است این است که فرد رویت شده خواهر شاه مخلوع ایران بوده است نه همسر مهندس موسوی. بلکه چهره ی ایشان را آسمان هم ندیده!

 

یکی دیگر از مصادیق برتری مهندس موسوی صداقت ایشان بود؛ به این معنی که ایشان در راستای اعتلای شعار اصلاح طلبی خود که سال ها می گفتند: «زنده باد مخالف»، در مناظره با آقای کروبی، حال مجری را اساسی گرفتند. زیرا مخالفت هم حدی دارد. آقای مجری اگر بی طرف بودند باید تذکر به اصطلاح آیین نامه ای خود را به صورت تلفنی به آقای رئیس جمهور می دادند که حضور ندارند.

 

در ضمن آقای موسوی  تنها کسی بودند که توانستند فریاد فرو خورده ی ملت را در مناظره با آقای رئیس جمهور ابراز کنند و شجاعانه بگویند : «چیز»!

لازم به توضیح نیست که منظور ایشان از چیز این چیزا بود: حجاب ، پر! سفر های استانی ، پر! وام خود اشتغالی ، پر! خصومت با اسرائیل ، پر! هسته ای، پر! جمهوری ، پر!.... پادشاهی ، آخ جون مامان!...

 

البته در مورد عدم قبولی ایشان عده ای مغرض شایعه کردند که بسیاری از طرفداران ایشان در نوشتن رأی خود اشتباهاتی جزئی را مرتکب شدند. به عنوان مثال گزارش شده خیل عظیمی از حامیان موسوی در برگ رأی خود نوشته بودند«چیز حسین چیزوی»!

 

ناظران بین المللی یکی از مواردی که نشان دهنده ی بلوغ سیاسی موسوی بود را بیانیه های ایشان ذکر کرده اند و نیز درخواست های مکرر ایشان مبنی بر راهپیمایی همراه با سکوت ( البته یواشکی به طرفداران توصیه کردند هر کی سکوت کنه خره!) که متعاقباً حامیان با درک درست از وظیفه ی ذاتی خود ، شیشه ی منازل خود را شکستند.

 

البته اتفاقاتی هم در حاشیه ی این راهپیمایی های آرام افتاد که صرفاً منجر به شکستن شیشه ی منازل همسایه ها شد. هیچ هم تروریست در بین مردم نبود! کسی هم کشته نشد! این ها همش شایعه ی متقلب ها بود که با درایت جناب آقای موسوی رفع و رجوع شد!

شیشه ی خانه ی هر کس هم شکست پولشو گرفت رفت پی زندگیش. به هر حال بشکن بشکن که بشه از این اتفاق ها می افته.

 

البته گلایه ای که حامیان موسوی مکرراً اعلام می کردند این بود که چرا یکی از نامزدهای زیر یک درصدی انتخابات  همیشه خودشو قاطی بازی می کنه و داستان پشت پرده چیست؟!

 

یکی از دلایل ناظران بین المللی برای صحه گذاشتن بر صلاحیت میر حسین موسوی «معصومیت» ایشان است. این ناظران دلیلی که برای ادعای خود می آورند چنین است: مهندس موسوی جهت ابطال انتخابات دلایلی بیان می کند که مربوط به «جر زنی» در بازی معروف «پر یا پوچ» است!

این در حالی است که خلاف این مسئله برای رئیس جمهور منتخب ایران صادق است. یعنی ایشان به مدارکی استناد می کند که مجامع بین المللی هم آنها را به شیوه ی خود ثابت کرده اند و این خیلی بد است برای یک رئیس جمهور! آن هم از نوع منتخب! آن هم مردمی! از آن بدتر هم مخالف اسرائیل!!

 

یکی دیگر از دلایل ارجحیت آقای موسوی، درایت ایشان در موضع گیری ها است که باعث می شود مستقیماً در مسائل درگیر نشود ؛ به عنوان مثال خودداری ایشان از دادن پاسخ مثبت به دعوت برای برگزاری مناظره ی زنده تلوزیونی بود! زیرا این کار ضمن جلوگیری از رسوایی احتمالی ، از هر فحشی برای اکثریت ملت ایران بد تر بود.

 

و همچنین است عدم صلاحیت رئیس جمهور منتخب و همچنین شورای نگهبان وابسته! ناظران مذکور دلیل عدم صلاحیت ایشان را این گونه ذکر می کنند که علیرغم درخواست های مکرر موسوی مبنی بر ابطال انتخابات ، این شورا مکرراً منت کشی می کرد که بیا و بزرگی کن با هم بشینیم رأی ها رو بشماریم! و این در حالی است که اگر خواست موسوی بازشماری بود ، چرا شیشه ی منزل خود را بشکست لیلی؟!


احسان عظیمیان ::: چهارشنبه 88/4/31::: ساعت 5:31 صبح
 

(با ادای احترام قلبی به همه طرفداران واقعی آقای مهدی کروبی)

 

آقای مهدی کروبی در این دوره از انتخابات ثابت کرد که صاحب کرامات عدیده ای است و تا به حال نسبت به کشف این پهلوان صاحب زنگ بی مهری زیادی شده!

یکی از این کرامات ایشان (بلا تشبیه) این است که آقای کروبی زبانم لال به نوعی «مقلب القلوب» است! یا به تعبیر بهتر علم «تسخیر قلوب» را در جیب مبارک خویش دارد!

می گید چطور مگه؟

اینطور مگه (!):

اگر انتخابات دوره پیش ریاست جمهوری را به خاطر داشته باشید ، یکی از خوانندگان  خیلی بی تربیت رپ (!) راجع به این مرد بزرگ عرصه ی سیاست جهانی اینجوری خوانده بود:

«من پای صندوق آرا نمیرم ... به کروبی اون ( ... ) رای نمی دم...»

توضیح اینکه قسمتی از این ترانه به صورت خود سانسوری محذوف گردید.

 

اما این دوره از انتخابات، آقای کروبی با دخل و تصرف در قلوب آحاد مردم کاری کرد که یک خواننده فهیم رپ به طور خود جوش چیز دیگری راجع به ایشان خواند که پرده از کرامات ایشان برداشت:

«دوستت داریم از بس خوبی ، مهربونی، محبوبی، رای ما رای به شما ، وای وای مهدی کروبی!»

 

تازه این که چیزی نیست: آقای کروبی دم به دقیقه می گفت آقای «احمد نژاد» (!) واسه مردم بی چاره خونه می سازه، بشون کمک می کنه و هذا اظهر من الشمس است که گدا پروری می شه ، با این وجود این رپ کن فهیم که اسمش هم زبانم لال «ساسی مانکن» هست ، یه جای دیگه گفته:

«بشین تو خونه خودتو باد بزنو ، ماهانه بگیر هفتاد هزار تومنو ...»!!

 

البته بعضیا گفتن این ساسی مانکن پول گرفته آواز خونده اما معلومه که بی خود گفتن! تا کور شود هر آنکه نتواند دید! مگه شخ از این پولای یا مفت داره که به خرج معصیت اینو اون کنه؟! ایشان که یک روحانی کار درست است ، هیچ وقت نمیاد حرام پیغمبر (صلی الله علیه و آله و سلم) رو حلال کنه که؛ میاد؟ نه که نمیاد!

 

حالا همون بد خواه ها که از توفیق آقای کروبی داشتن می ترکیدن گفتن بعد از نماز جمعه ی آقای هاشمی رفسنجانی یه عده که با آهنگ «وای وای مهدی کروبی» حال نمی کردن، گرد و خاک حاجی مهدی رو تکوندن براش!

 

بعضیای دیگه هم می گن اونایی که مهدی جون تو  زندان بنیاد شهید، از سر محبت پدرانه کتکشون زده بود تا بلکه آدم بشن و (به گفته ی خود آقای کروبی که انصافاً این توجیهش دیگه خیلی ضایع بود) برن بچه هاشونو بیارن بدن به مادراشون ، دیدن شلوغ پلوغه از خجالت ایشون در اومدن و یه حالی به ایشون دادن!

 

بعضیای دیگه هم میگن یه عده که در جزایر دور دست زندگی می کردن و اخبار به دستشون نرسیده بود فکر کردن آقای کروبی نفر اول انتخابات شده (!) و بعد از اینکه تو خونه خودشونو خوب باد زده بودن ، حالا اومده بودن ماهیانه ی هفتاد هزار تومنیه این دورشونو بگیرن، اما سوء تفاهم لا مصب باعث شد که بین اخوین قهر پیش بیاد و آقای کروبی به یاد سالهایی که تو بنیاد شهید بودن همشونو کتک بزنه. بعد هم کتک کاری رو انداخته گردن اونا تا بعدش هم بگه آقای احمد نژاد(!) منو زد تا بتونه دوباره چت کنه (یعنی گیر بده) به ابطال انتخابات! بلکه این دفعه کلکش بگیره! ای ناقلا!

 

بعضیای دیگه هم خیلی چیزای دیگه گفتن. به هر حال شد آنچه نباید می شد! کلاً همگی آخرش گفتن خوبش شد! کاشکی بیشتر خوبش می شد تا یاد بگیره دیگه دروغکی نگه تقلب شده! ما هم هر چند که می گیم «اونجای بابای آدم دروغ گو» اما در هر صورتش می گیم عیبه این حرفا! یه چیزی از دهنمون پرید! بعدشم شیطون رو لعنت کردیم ، تموم شد رفت پی کارش!

 

این اتفاقات بد بد باعث شد که بعضیا بگن آقای کروبی دوباره دست تو جیب مبارک کرد و بازم به یک خواننده دیگه (البته از نوع پاپ) از محل اعتبارات شهرام جزایری پول داد تا براش بخونه:

«من یه نصیحت می کنم ، بهت وصیت می کنم ، به برگ گل دست نزنین، کاکلشو پس نزنین... »

 

اما خودتونم خوب می دونین که این اتفاق نیفتاد و همش الکیه. تازه اگر هم افتاده باشه به طور خود جوش بوده نه پولکی! تازه تر از اون اگه پول داده باشه از محل 300 ملیون تومن معروف و مادر مرده نبوده ، از یه محل دیگه بوده. پول شهرام جزایری که زادو ولد نمی کنه که!مگر به زور کرامات حجت الاسلام والمسلمین فی الارض و السموات و العالمین حاج پورفسور کروبی!  اون پولا همش خرج شد!


احسان عظیمیان ::: شنبه 88/4/27::: ساعت 11:18 عصر
 

(با احترام به همه ی هواداران آقایان کروبی)

نمی دانم پیش از انتخابات این اس.ام.اس به دست شما هم رسید یا نه:

«یک رای بدهید ، چهار سال بخندید (ستاد تبلیغاتی مهدی کروبی)»

البته درسته که مخابرات اون 20 میلیارد ناقابل رو نگرفت و اس.ام.اس عمومی واسه کروبی جون نفرستاد. اما الحق و الانصاف که اس.ام.اس حقی بود ؛ گویا خود ستاد تبلیغاتی کروبی برامون فرستاده بود!

به هر حال خیلی حیف شد که آراء کروبی رو کش رفتن(!) وگرنه 4 سال کرکر خنده داشتیم.

 

حالا قصه از این قراره که جناب حجت الاسلام و المسلمین فی الارض و السموات و العالمین ، جناب پورفسور کروبی باز هم شاهکاری کرده که بیا و ببین.

بعد از دسته گلی که آقا میتی تو مناظره با محمود احمدی نژاد به سر ملت ایران زد و نشون داد که بعد از عمری عربی حفظ کردن ، هر چی خونده از ترس اینکه مبادا تو تله ی آفساید احمدی نژاد گیر بیفته همه اش یکجا از سرش پریده ، حالا این بار «شیر چیز» رو باز کرده رو سر زبان فارسی و حسابی همه رو  آباد کرده!

آقای کروبی یه بیانیه ی دشمن شکن تو روزنامه اش چاپ کرده که هر کی حال داره همشو بخونه می تونه بخره حالشو ببره ؛ در ضمن اسمش تو کتاب رکوردهای جهان (گینتس) هم ثبت می شه!

اما ایشون اول بیانیه اش فرموده:

«ممکن است که کروبی را به دیار فانی بفرستند ، اما ملت همچنان زنده است و حق خود را می گیرد!!!...»

 

یکی دلسوز این آقای کروبی پیدا نمی شه بش بگه : شیخ اجل! جون من بی خیال شو ! تن فردوسی رو تو گور لرزوندی که!

حالا عربی بلد نیستی و آقای احمدی نژاد باید بهت بگه کسی «خلیج العربیه» نمی گه  ، می گیم اشکال نداره ، یادت رفته ، ولی فارسی بلد نباشی که خیلی عیبه!

شما گوش شیطون کر شال و کلاه کردی می خوای زحمت بکشی از دیار «فانی» تشریف ببری به دیار «فانی»؟ دمت گرم بابا ، خیلی کارت درسته!

 

دوست کهنسال عزیزم ، اگه خواستی به ننه جون خدا بیامرزت (رییس اسبق بانک مرکزی و ریاست محترم مرکز اطلاعات و آمار ایران) سر بزنی ، باید بری «دیار باقی» نه «دیار فانی»

 

دیار فانی همینجاست که الآن تشریف داری ، یعنی جایی که میشه توش یواشکی 300 ملیون از شهرام جزایری پول گرفت؛

اما دیار باقی اونجاست که هر چی آدم یواشکی بگیره ، ازش پس می گیرن ؛ اونم به زور!

 

پس بهتره همین الآن یه بیانیه بدون غلط غلوط صادر کنی و پروردگار (جل و علا) رو زبونم لال به سازمان های جهانی که خیلی دوستت دارن لو بدی و بگی اونا با دموکراسی و حقوق بشر خیلی شوخی موخی دارن!!!

در ضمن شما که داری زحمت می کشی یه باره به نکیر و منکر هم یه حالی بده! شنیدم اونا خیلی چماق به دستن؛ چماق چیه؟ گرززز!

اونم از نوع خیلی گنده!! اوضاع دموکراسی اونا خیلی کیشمیشیه!!

الحمد لالله الذی جعل الاصدقاء من الحمقاء!!!


احسان عظیمیان ::: پنج شنبه 88/4/25::: ساعت 7:18 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
.:: منوی اصلی ::.
.:: آمار بازدید ::.
بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 20
بازدید کل : 192217
.:: تا دیدار محبوب ::.
.:: درباره خودم ::.
حقیقت شیرین
احسان عظیمیان
امام علی (علیه السلام) فرمودند: برخی از پیروان دجال در آن روزگار (آخر الزمان) چیزی سبز بر سر و دوش دارند. (بحار الانوار-ج13 -ص965)
.:: پیوند های روزانه ::.
.:: لوگوی وبلاگ من ::.
حقیقت شیرین
.:: لینک دوستان ::.
بازتاب برنا
فصل انتظار
آرمان نوین
خبر روز
کلام و فلسفه
کلام و فلسفه
xXx رنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
یزد بلاگ
اصل 110
بر و بچه های ارزشی
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
شاهد
هوای بارانی
سلام
صیانت ار آرمان های امام خمینی (ره)
دانشجوی پزشکی حق جو
احمدی نژاد ، مرد خدا
تو میتونی !! اخبار روز جنبش سبز دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ
پایگاه خبری جنگ احزاب
لبیک یا مهدی ،یا خامنه ای
کانون ترک خود ارضایی!
کانون فرهنگی هنری پویا اندیش
به عشق دکتر
22 خرداد 88
دل نوشته هایی از سیاست
قلمکده
25 ملیون رأی
تحلیل های داغ مذهبی
احمدی نژاد رو عشقه...
دنیا دست کیه؟
جهاد مجازی
یادداشت های یک پابرهنه
قالب های پارسی بلاگ
پارادوکس سبز
صاحبدلان
ورود بی منطق ممنوع
آهنگ زندگی
راه عشق
صنعت نفت آبادان
احمدی نژاد و عدالت محوری
شیار عشق
*** یا امام رئوف ***
انتهای دوست داشتن
آقای رئیس جمهور! به نگاهم خوش آمدی
ظهور بسیار نزدیک است
عاشق رهبر
سید احسان
پرستوی مهاجر
آیات آسمانی
توصیف خردجال
ذهن زیبا
عسل بانو
پشت پرده تمام مسائل سیاسی
پاسخ به شبهات کودتاچیان سبز ها
تایپ نوشته های یک زمینی!
در سایه سار عشق
فرزند شهید
بیا مهدی شب هجران سحر کن
صدای دوست
ملک مهدی سلام الله علیه
تا زنده ایم رزمنده ایم
آرمان انتظار
یا زهرا (سلام الله تعالی علیها)
کلیپ های موبایل مبارز
حجت الاسلام سرانجام
چشمان سبز
سه چرخه
چرا سبز؟
آلما
صبح دیگری در راه است...
ولایت
کم حرفی
دزدگیر 88
گل گیسو
فقط ایران ، فقط سید علی خامنه ای
اتهام
ایران سرسبز
از رنجی که می بریم
وبلاگ نگرانی (خبرنگار دیجیتال)
مضرات علمی خود ارضایی
گلچین اخبار و مطالب سیاسی
مبین
از سبزه تا علف هرز
منادی
.:: لوگوی دوستان::.


.:: آرشیو شده ها ::.
.:: اشتراک در خبرنامه ::.
 
.:: طراح قالب::.
مرکز نشر فرهنگ شهادت
مرکز نشر فرهنگ شهادت شیراز
مرکز نشر فرهنگ شهادت