سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حقیقت شیرین
هرکه تنها با افراد بی عیب برادری کند، دوستانش اندک شوند . [امام صادق علیه السلام]
 
 
میرحسین موسوی که گویا خیالش از عدم اقدام دادستان کل کشور درخصوص اعلام جرم علیه خود راحت شده و علی‌رغم تأکید بسیاری از حقوقدانان مبنی بر مجازات وی به‌عنوان مباشر و معاون بسیاری از قانون‌شکنی‌ها و اغتشاشات پس از انتخابات، اراده‌ای در دستگاه قضایی برای این اقدام وجود ندارد، این بار خود دست به کار شده و در حال شکایت از رسانه‌هایی است که ماهیت جریانی را که او به‌عنوان مهره‌ی آن در قبل و بعد از انتخابات عمل کرد، افشا کردند.
به گزارش رجانیوز، موسوی در حالی به این اقدام دست زده است که در شعارهای تبلیغاتی خود تأکید زیادی بر جریان آزاد اطلاعات و عدم ایجاد محدودیت برای رسانه‌ها کرده بود.

این در حالی است که بررسی سابقه‌ی وی نشان می‌دهد این اظهارات کاملاً تبلیغاتی بوده و موسوی در دوره نخست‌وزیری نیز همین روحیه‌ی تمامیت‌خواهی فعلی را در قبال افراد و رسانه‌ها داشته است، به طوری که مانند مورد اخیر، به‌جای پاسخگویی در خصوص بی‌قانونی‌های انجام شده در دولتش، از رسانه افشا کننده، شکایت کرده است.

در این زمینه مدیر مسئول روزنامه رسالت پیش از انتخابات در گفت‌وگویی، ماجرای شکایت دولت وقت از این روزنامه به دلیل ایستادن در مقابل نقض قانون اساسی بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه بنده و احمد توکلی را برای اینکه لایحه بودجه را در روزنامه منتشره کرده بودیم، به دادگاه فرا خواندند، گفت: به دلیل اینکه لایحه بودجه‌ای را که موسوی می‌خواست آن را به صورت محرمانه به مجلس ارسال کند، ما در روزنامه رسالت منتشر کردیم. البته این اقدام که لایحه بودجه به صورت محرمانه به مجلس ارسال شود، مغایر با قانون بود، از این رو به این دلیل ما را به دادگاه فراخواندند.

سید مرتضی نبوی ادامه داد: حلقه مدیریت در زمان موسوی تنگ بود و موسوی هم سعه صدری که بتواند دیدگاه‌های مختلف را تحمل کند، نداشت، حتی موسوی در وزارتخانه‌ها دفتر‌هایی تأسیس کرده بود که در واقع از آن وزارتخانه‌ها وزیر را دور بزنند و مستقیم با آقای موسوی کار کنند. آن دفاتر در امور دخالت می‌کردند که این موضوع در دور دوم نخست وزیری موسوی گسترده‌تر شده تا جایی که موسوی برای وزرا شرط می‌گذاشت که حتی انتخاب معاونان نیز با جلب نظر وی صورت بگیرد.

وی گفت: دایره موسوی در زمان نخست وزیری بسته بود و خیلی راحت نمی‌شد با وی رابطه پیدا کرد از این رو ممکن است این موضوع را امروز هم موسوی همراه خود داشته باشد.

وی با بیان اینکه پس از خروج از دولت روزنامه رسالت را به جهت بیان انتقادات اقتصادی راه اندازی کرده است،افزود: صحبتهای احمدی نژاد در مناظره با موسوی نیز اشاره به همین روزنامه بود.

وی افزود: در دور سوم مجلس روزی نبود که از تریبون آنجا رسالت را نکوبند، تلفن می زدند، تهدید فیزیکی می کردند و کارهای دیگر صورت می دادند.

این فعال سیاسی گفت: در یکی از سال‌ها دولت موسوی می خواست بودجه را محرمانه تحویل مجلس بدهد، درحالی که بودجه باید به اطلاع عموم مردم می رسید و براین اساس "احمد توکلی" با سرمقاله ای تحت عنوان "لایحه سری" از جایگاه قانون اساسی به این موضوع اعتراض کرد.

نبوی ادامه داد: "مهاجرانی" معاون حقوقی نخست وزیر چند بار ما را به دادگاه کشید و بازجویی شدیم و بعد هم دادگاه اعلام کرد که شکایت دولت وارد نیست.

همچنین احمد توکلی نیز در سخنرانی پیش از انتخابات خود در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع)، با بیان اینکه در سال 67 دولت موسوی لایحه‌ای را با مهر سری به مجلس تحویل داد، افزود: من این مسئله را در روزنامه‌ رسالت افشا کردم و در سرمقاله‌ای با عنوان «لایحه‌ سری» عنوان کردم که ما لایحه‌ سری نداریم. البته ما طبق اصل 69 قانون اساسی جلسه‌ رسمی غیرعلنی داریم که طبق قواعدی باید تشکیل شود مثل آنچه من برای کردان درخواست کردم اما اجازه ندادند و آنچه نباید اتفاق بیفتد اتفاق افتاد.

وزیر کار دولت میرحسین در خصوص این مقاله یادآور شد: من در آن مقاله گفتم که موضوع لایحه استقراض جدید از بانک مرکزی است که اثر تورمی دارد اما آن زمان اکثریت مجلس حامی آقای موسوی بود و 137 نفر از نمایندگان علیه من بیانیه‌ سیاسی بسیار تندی صادر کردند که بعدها همه‌ آنها تقریباً جزو اصلاح‌طلبان شدند و مدعی آزادی بیان و فضای باز شده بودند.

وی با اشاره به نوشتن یک نامه خصوصی به هاشمی رفسنجانی و ضمن بیان اینکه من خطاب به هاشمی گفتم که این بدعت را نگذارید، زیرا شما با این بدعت در تاریخ بدنام می‌شوید، افزود: تحت تأثیر انتشار لایحه در روزنامه، آنها مجبور شدند لایحه را علنی کنند و وصول آن را هم اعلام کنند اما دولت علیه من اعلام جرم کرد و شاکی هم عطاءالله مهاجرانی بود که بعدها مدعی شد که هیچ‌کس نباید از هیچ روزنامه‌نگاری شکایت کند بلکه فقط مدیر مسئول باید پاسخگو باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه من 3 جلسه بازپرسی رفتم، یادآور شد: بازپرس می‌گفت آقای توکلی جریان چیست که هر روز صبح آقای موسوی اردبیلی (آقای موسوی اردبیلی که رئیس قوه قضائیه وقت بود، حامی آقای موسوی بود)، تماس می‌گیرد و می‌گوید پرونده به کجا رسیده است؟ در این پرونده که دولت شاکی بود و اکثریت مجلس نیز حامی آن بودند و رییس قوه‌ی قضاییه و رییس دیوان عالی کشور پیگیر این پرونده بودند، بازپرس شجاعانه برای من قرار منع تعقیب صادر کرد و این از افتخارات جمهوری اسلامی است. زمانی که من برای رؤیت قرار رفتم، بازپرس گفت آقای مهاجرانی از من پرسیده نسبت به این قرار اعتراض کند یا آن را بپذیرد، من هم به او گفته‌ام فایده‌ای ندارد زیرا توکلی قانون را می‌داند و هر بازپرسی که برود، باز هم پیروز می‌شود.

توکلی با اشاره به انتشار با تأخیر گزارش اقتصادی موسوی در سال 63 و با بیان اینکه این گزارش طبق قانون برنامه و بودجه باید شهریور منتشر می‌شد،‌ یادآور شد: این گزارش در 3 جلد منتشر شد و ابتدای آن هم مستند قانونی انتشار را ذکر کرده بود و خلاصه‌ای داشت که من آن خلاصه را به دلیل نقد دولت پسندیدم البته در برخی جاها ظالمانه بود، من این گزارش را به صورت سلسله مقاله در روزنامه چاپ می‌کردم و آنجا را که ظالمانه تشخیص می‌دادم، از نظام دفاع می‌کردم. این به قدری برای دولت تلخ بود که موسوی در مصاحبه‌ای با خبرنگاران اعتراض کرد که اسناد محرمانه را منتشر می‌کنند و در زمان جنگ، به دشمن گرا می‌دهند.
به نقل از «جهان نیوز»
احسان عظیمیان ::: پنج شنبه 88/4/25::: ساعت 7:27 عصر
 
 
با دقت در روند تحولات یک ماهه اخیر می توان نقش ماهیگیری به سبک اصلاح طلبی را به خوبی مشاهده نمود. هفت تیر کشان سیاسی که فقط منتظر آب گل آلود هستند تا بر موج مردم مظلوم سوار شوند و عقده های سالیان دور از قدرت خود را بگشایند.
علیرغم همه ضعف ها و نقص های مدیریت امنیتی کشور در ایام انتخابات، بالاخره با کوشش نیروهای فداکار بسیجی و امنیتی و تلاش موثر صدا و سیما با استفاده از کارشناسان و متخصصان عملیات روانی، کودتای رسانه ای  و نرم دشمن خنثی شد و با افشای ماهیت اصلاح طلبان شورشی، صف آنان را از مردمی که سلیقه ای بجز احمدی نژاد داشتند، جدا کرده تا تعداد کل یاران براندازی سبز موسوی (نه رای دهندگان به موسوی) مشخص شود.

حنای موسوی دیگر رنگی ندارد. موسوی به غلط تصور کرد که هر کس به او رای داده پس به براندازی سبزش و مقابله او با ارکان نظام یعنی ولایت فقیه و شورای نگهبان پیوسته. به نمودار زیر نگاه کنید:


این نمودار که از بخش آنالیز روندهای گوگل Trends googleتهیه شده نشان می دهد که تشنگی افکار عمومی نسبت «بیانیه های موسوی» تا چه اندازه بوده است. اوج جستجوی کاربران اینترنتی برای یافتن بیانیه موسوی مربوط به 13 ژوئن (23 خرداد) یعنی یک روز پس از انتخابات است. موضع موسوی که مشخص شد افکار عمومی به موسوی و بیانیه هایش بی اعتنا شد.

یک اوج دیگر در جستجوی افکار عمومی نسبت به بیانیه های موسوی مشاهده می شود و آن 20 ژوئن (30 خرداد) است که مربوط به روز پس از خطبه های نماز جمعه رهبری است که آن هم مردم می خواستند ببینند که موسوی چه نظری درباره این خطبه ها داشت که البته موسوی تا چند روز هیچ بیانیه ای نداد و افکار عمومی از اطراف موسوی و افاضاتش پراکنده شدند و موسوی ماند و کوله باری از سیاه کاری و بیانیه های بی خواننده.

موسوی اساساً سرهنگ بی هنگ شد

به نقل از : http://islamic.mihanblog.com/

 http://iranpolitics.blogfa.com/post-240.aspx


احسان عظیمیان ::: یکشنبه 88/4/21::: ساعت 4:52 عصر
 

اخیرا در نظر سنجی موسسه جهانی افکار عمومی(world public opinion) در میان بیش از 180 کشور دنیا دکتر احمدی نژاد بعنوان یکی از 8 رهبر برتر جهانی انتخاب شده است. این موسسه جهانی  19 هزار نفر از 23 کشور را که 62 درصد جمعیت جهان را شامل می شوند مورد سوال قرار داده و از آنها پرسیده که «شما چه مقدار به رهبران جهان برای انجام اقدامات صحیح در ارتباط با امور جهانی  اعتماد دارید؟»
نتایج این بررسی نشان می دهد که :
1- دکتر احمدی‌نژاد در میان 23 کشور شرکت‌کننده (از قاره‌های مختلف) در این نظرسنجی در فلسطین رتبه اول اعتماد و محبوبیت را دارد و در 4 کشور مصر، ترکیه، اندونزی و پاکستان نیز به عنوان دومین رهبر برجسته جهان مورد اعتماد و وثوق مردم این کشورها قرار دارد.
2- در کشورهای مسلمان (آفریقا و آسیا) دکتر احمدی‌نژاد در رتبه‌های برتر اعتماد در میان رهبران برجسته دنیا قرار دارد.
3- در کشور نیجریه مردم به دکتر احمدی‌نژاد بیشتر از مرکل / آلمان و پوتین / روسیه اعتماد دارند.
4- در کشور روسیه میزان اعتماد مردم به دکتر احمدی‌نژاد بیشتر از اوباما است.
5- در بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی کمترین اعتماد را به سارکوزی از فرانسه، مرکل از آلمان و براون از انگلیس دارند.


گفتنی است که سال گذشته نیز نتایج مشابهی در این موسسه بدست آمده بود ضمن آنکه رییس جمهور آمریکا کمترین اعتماد جهانی را به خود اختصاص داده بود

منبع: http://savarkar.parsiblog.com/1067948.htm


احسان عظیمیان ::: چهارشنبه 88/4/17::: ساعت 6:33 عصر
 
رییس گروهک تروریستی منافقین بیانیه ای منتشر کرد ودر آن به محمد خاتمی و میر حسین موسوی حمله کرد.این در حالی است که سازمان مجاهدین خلق در روزهای گذشته از اجتماعات خیابانی که به دعوت موسوی انجام شده بود حمایت می کرد. انتشار بیانیه سرکرده گروهک منافقین در انتقاد از سید محمد خاتمی و میر حسین موسوی بهانه ای بود تا رسانه های اصلاح طلب از طریق انتشار و مانوررسانه ای بر روی آن با تمام توان در صدد تطهیر موسوی بر آیند.بر این اساس مسعود رجوی با انتشار بیانیه ای که اصلاح طلبلان آن را حملات بی سابقه به رهبران اصلاح طلب نامیدند با متهم نمودن محمد خاتمی به خیانت مدعی شده است که خاتمی به دلیل اعلام وفاداری مجدد به نظام مقدس با اعلام اینکه همواره عاشق و فرزند مخلص نظام و امام است بار دیگر به حاکمیت مردم وآرمان شعله ور آزادی خنجر کشیده است.همچنین در بخش دیگری از این اعلامیه آمده است که میر حسین موسوی در حالی از باطل کردن انتخابات کوتاه آمده که هنوز آن را نا مشروع و متقلب می داند.اما این بیانیه در حالی منتشر شده است که در روزهایی که میر حسین موسوی حامیان خود را به تجمعات خیابانی دعوت می کرد مریم رجوی دیگر رهبر این گروهک تروریستی حمایت خود را از تجمعات خیابانی اعلام کرده است.
در حالی که مقامات اسراییلی حمایت خود را از اجتماعات خیابانی حامبان موسوی اعلام می کردند اما به یکباره مواضع این رژیم از حمایت به اعتراض علیه وی مبدل شد.

احسان عظیمیان ::: چهارشنبه 88/4/17::: ساعت 5:39 عصر
<      1   2   3   4   5      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
.:: منوی اصلی ::.
.:: آمار بازدید ::.
بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 30
بازدید کل : 192695
.:: تا دیدار محبوب ::.
.:: درباره خودم ::.
حقیقت شیرین
احسان عظیمیان
امام علی (علیه السلام) فرمودند: برخی از پیروان دجال در آن روزگار (آخر الزمان) چیزی سبز بر سر و دوش دارند. (بحار الانوار-ج13 -ص965)
.:: پیوند های روزانه ::.
.:: لوگوی وبلاگ من ::.
حقیقت شیرین
.:: لینک دوستان ::.
بازتاب برنا
فصل انتظار
آرمان نوین
خبر روز
کلام و فلسفه
کلام و فلسفه
xXx رنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
یزد بلاگ
اصل 110
بر و بچه های ارزشی
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
شاهد
هوای بارانی
سلام
صیانت ار آرمان های امام خمینی (ره)
دانشجوی پزشکی حق جو
احمدی نژاد ، مرد خدا
تو میتونی !! اخبار روز جنبش سبز دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ
پایگاه خبری جنگ احزاب
لبیک یا مهدی ،یا خامنه ای
کانون ترک خود ارضایی!
کانون فرهنگی هنری پویا اندیش
به عشق دکتر
22 خرداد 88
دل نوشته هایی از سیاست
قلمکده
25 ملیون رأی
تحلیل های داغ مذهبی
احمدی نژاد رو عشقه...
دنیا دست کیه؟
جهاد مجازی
یادداشت های یک پابرهنه
قالب های پارسی بلاگ
پارادوکس سبز
صاحبدلان
ورود بی منطق ممنوع
آهنگ زندگی
راه عشق
صنعت نفت آبادان
احمدی نژاد و عدالت محوری
شیار عشق
*** یا امام رئوف ***
انتهای دوست داشتن
آقای رئیس جمهور! به نگاهم خوش آمدی
ظهور بسیار نزدیک است
عاشق رهبر
سید احسان
پرستوی مهاجر
آیات آسمانی
توصیف خردجال
ذهن زیبا
عسل بانو
پشت پرده تمام مسائل سیاسی
پاسخ به شبهات کودتاچیان سبز ها
تایپ نوشته های یک زمینی!
در سایه سار عشق
فرزند شهید
بیا مهدی شب هجران سحر کن
صدای دوست
ملک مهدی سلام الله علیه
تا زنده ایم رزمنده ایم
آرمان انتظار
یا زهرا (سلام الله تعالی علیها)
کلیپ های موبایل مبارز
حجت الاسلام سرانجام
چشمان سبز
سه چرخه
چرا سبز؟
آلما
صبح دیگری در راه است...
ولایت
کم حرفی
دزدگیر 88
گل گیسو
فقط ایران ، فقط سید علی خامنه ای
اتهام
ایران سرسبز
از رنجی که می بریم
وبلاگ نگرانی (خبرنگار دیجیتال)
مضرات علمی خود ارضایی
گلچین اخبار و مطالب سیاسی
مبین
از سبزه تا علف هرز
منادی
.:: لوگوی دوستان::.


.:: آرشیو شده ها ::.
.:: اشتراک در خبرنامه ::.
 
.:: طراح قالب::.
مرکز نشر فرهنگ شهادت
مرکز نشر فرهنگ شهادت شیراز
مرکز نشر فرهنگ شهادت